MOON & MY FEELING
MOON & MY FEELING
رویای من

گاهی بدست آوردن یه سری چیزهای ساده غیر ممکن است...

ساده اما غیر ممکن...

و من حسرت وار آه می کشم...که چه کرده ام...چی را از دست دادم...

و در عوض الان چی هستم...

این شخصیتی که الان دارم آن رویای من نیست...

تصورات من از قدرت احمقانه بود...بچگانه...

این توانایی تنها درد برایم آورد...

اما من از کجا خبر داشتم واقعیت این چنین است؟...

من نمی دانستم...رویای من جور دیگری بود...


نظرات شما عزیزان:

مهدی افشارزاده
ساعت17:30---6 مهر 1394

گاهی این قدر دیر زود میشه ، که دیگه فرصتی نیست
پاسخ:زود دیر میشه نیست؟!

کاملا موافقم...



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





asal | دو شنبه 15 تير 1394برچسب:, |
About

لمس تاریکی جرئت می خواهد...!

Email | Profile
Design
Categories
Authors
Archive
Links
Other

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 91
بازدید ماه : 89
بازدید کل : 3201
تعداد مطالب : 72
تعداد نظرات : 177
تعداد آنلاین : 1